Dienstag, 12. Juni 2012

آهنگهای جدید این هفته

بابک جهانبخش و رضا صادقی من و بارون



Download Babak Jahanbakhsh Reza Sadeghi Mano Baroon دانلود بابک جهانبخش و رضا صادقی – من و بارون دانلود دموی آهنگ فوق العاده زیبای بابک جهانبخش و رضا صادقی به نام من و بارون ( این آهنگ یکی از تراک های آلبوم من و بارون با صدای بابک جهانبخش است که به زودی منتشر خواهد شد [...]

اشكين 0098 و عليرضاز و مهدي حسيني پسر بد



Download Ashkin 0098 Ft Alirezaz , Mehdi Hoseini دانلود اشكين 0098 و عليرضاز و مهدي حسيني – پسر بد دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای اشكين 0098 , عليرضاز و مهدي حسيني با نام پسر بد ( ترانه و آهنگ : اشكين 0098 / تنظيم : پيام قرباني )

فرهاد جواهرکلام خلیج فارس



Download Farhad JavaherKalam Khalij Fars دانلود فرهاد جواهرکلام – خلیج فارس دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرهاد جواهرکلام به نام خلیج فارس ترانه : نوید غیاثی – ملودی : فرهاد جواهرکلام – تنظیم : اشکان خشایی

بهنام علمشاهی عاشقت شدم



Download ehnam Alamshahi Asheghet Shodam دانلود بهنام علمشاهی – عاشقت شدم دانلود آهنگ جدید و بسيار زیبای بهنام علمشاهی با نام عاشقت شدم ( ترانه و ملودی : حسین فلاح ، تنظیم : امیرحسین اویسی ، میکس و مسترینگ : دامون دهقانی )

محمد علیزاده خاک شیران



Download Mohammad Alizadeh Khak e Shiran دانلود محمد علیزاده – خاک شیران دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده به نام خاک شیران

بهنام صفوی خاک تب دار



Download Behnam Safavi Khak e Tabdar دانلود بهنام صفوی – خاک تب دار دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی به نام خاک تب دار ترانه سرا : علی استیری – آهنگ و تنظیم : بهنام ابطحی

امیر تتلو زندگیمو واست میدم



Download Amir Tataloo Zendegimo Vasat Midam دانلود امیر تتلو – زندگیمو واست میدم دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر تتلو به نام زندگیمو واست میدم ( تنظیم : فریمن , میکس مستر امیر D-VA )

مهدی مدرس دریا



Download Mehdi Modarres Darya دانلود مهدی مدرس – دریا دانلود آهنگ جديد و بسيار زيباي مهدي مدرس به نام دريا ( شعر : عليرضا پيله ور . آهنگ و تنظيم : شاهين طاها )

مازيار فلاحی لعنت به من



Download Maziar Fallahi Lanat Be Man دانلود مازيار فلاحی – لعنت به من دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيبای مازيار فلاحی به نام لعنت به من

مسعود سعیدی حس تازه



Download Masoud Saeedi Hese Tazeh دانلود مسعود سعیدی – حس تازه دانلود آهنگ جديد و بسيار زيبا و احساسي مسعود سعيدي به نام حس تازه ( ترانه : مريم اسدي . آهنگ و تنظيم : كيانوش سعيدي . ميكس و مستر : شروين رادفر )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen