Sonntag, 3. Juni 2012

آهنگهای جدید این هفته

پویان سکوت



Download Pouyan Sokoot دانلود پویان – سکوت دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویان  با نام سکوت ترانه : علی استیری – تنظیم : سعید سام

بیباک,ارش نوایی,رامین منتظری میخوام پیروز باشم



Download Bibak Mikham Pirooz Basham دانلود بیباک,ارش نوایی,رامین منتظری-میخوام پیروز باشم دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد بیباک و ارش نوایی و رامین منتظری با نام میخوام پیروز باشم  

امير پاشا مال من باش



Download Amir Pasha Male Man Bash دانلود امير پاشا – مال من باش دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر پاشا به نام مال من باش

سینا حجازی گل خونه



Download Sina Hejazi Golkhooneh دانلود سینا حجازی – گل خونه دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سینا حجازی به نام گل خونه

حامی آخرین شام



Download Hami Akharin Sham دانلود حامی – آخرین شام دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامی با نام آخرین شام ترانه سرا : مریم اسدی ، آهنگساز و تنظیم کننده : حامی پیانو : رضا تاجبخش – آکوردیون : فیروز ویسانلو

رامین بی باک مگه با تو بد بودم



Download Ramin Bibak Mage Bato Bad Boodam دانلود رامین بی باک – مگه با تو بد بودم دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رامین بی باک با نام مگه با تو بد بودم ترانه : علی استیری ، ملودی و تنظیم : رامین بی باک

آرمیک اشکای اجباری



Download Armic Ashkaye Ejbari دانلود آرمیک – اشکای اجباری دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرمیک به نام اشکای اجباری ( ترانه : عادل پیامی / تنظیم , میکس و مسترینگ : آرمیک )

شيما زمستون



Download Shima Zemestoon دانلود شيما – زمستون دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شيما با نام زمستون   آهنگ و تنظیم : فرهاد زند

زدبازی سیگار صورتی



Download Zedbazi Cigare Soorati دانلود زدبازی – سیگار صورتی دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی و استثنایی زدبازی به نام سیگار صورتی

محمد اصفهاني خورشيد فردا



Download Mohammad Esfahani Khorshide Farda دانلود محمد اصفهاني – خورشيد فردا دانلود ورژن جديد آهنگ فوق العاده زيبای محمد اصفهانی به نام خورشيد فردا ‏(‏ ترانه : اهورا ايمان – تنظيم : پدرام كشتكار )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen