Mittwoch, 19. September 2012

آهنگهای جدید این هفته

سعيد شايسته دلم هواتو كرده



Download Saeed Shayesteh Delam Havato Kardeh دانلود سعيد شايسته – دلم هواتو كرده دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعيد شايسته با نام دلم هواتو كرده (ترانه و آهنگ : سعيد شايسته – تنظيم و ميكس : پوريا نياكان )

فرهاد دهقان خواب



Download Farhad Dehghan Khab دانلود فرهاد دهقان – خواب دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فرهاد دهقان به نام خواب ( ترانه سرا : بیژن بابایی / آهنگساز : فرهاد دهقان / تنظیم کننده : سعید ساشا )

شهرام شكوهي وای از هوس



Download Shahram Shekoohi Vay Az Havas دانلود شهرام شكوهي – وای از هوس دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی شهرام شکوهی به نام وای از هوس (ترانه و آهنگ : شهرام شکوهی – تنظیم : حسین کاشانیان و گرشا رضایی)

محمد چناري پيراهن



Download Mohammad Chenari Piraahan دانلود محمد چناري – پيراهن دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد چناري با نام پيراهن ترانه :مهسا مجيدي پور – ملودي: محمد چناري – تنظيم : عرفان  – ميکس و مسترينگ: پوريا حيدري

یاسر محمودی من کجای زندگیتم



Download Yaser Mahmoudi Man Kojaye Zendegitam دانلود یاسر محمودی – من کجای زندگیتم دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی یاسر محمودی با نام من کجای زندگیتم ترانه : بابک صحرایی ، ملودی و تنظیم : یاسر محمودی

بهنام صفوی نامه عشق



Download Behnam Safavi Nameye Eshgh دانلود بهنام صفوی – نامه عشق دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهنام صفوی به نام نامه عشق ( ترانه : سید محمد کاظمی / ملودی و تنظیم : بهنام صفوی )

سعید فیاض آتنا



Download Saeed Fayaz Atena دانلود سعید فیاض – آتنا دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید فیاض به نام آتنا

رسول نجفیان جای خالی بی بی جان



Download Rasoul Najafian Jaye Khaliye Bibi Jan دانلود رسول نجفیان – جای خالی بی بی جان دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رسول نجفیان با نام جای خالی بی بی جان این آهنگ یکی از ترک های آلبوم " نیایش خوانی " با صدای رسول نجفیان می باشد اشعار : فردوسی ، سعدی ، [...]

سعید شایسته دلم هواتو كرده



Download Saeed Shayesteh Delam Havato Kardeh دانلود سعید شایسته – دلم هواتو كرده دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سعید شایسته به نام دلم هواتو كرده ( کیفیت اورجینال )

علی عبدالمالکی اتاق



Download Ali Abdolmaleki Otagh دانلود علی عبدالمالکی – اتاق دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی علی عبدالمالکی به نام اتاق ( ترانه سرا : پگاه جانباز / آهنگساز و تنظیم کننده : صالح رضایی )

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen